(bild från i hösten 2013 i brist på bild)
 
Det må hända att jag ser "glad/nöjd" ut på bilden och jag är rätt så glad nu med och har varit idag, utom när jag sitter på bussen klockan 06. 55 och läser valresultatet, då jag inte orkade sitta uppe och se på det igår kväll/natt.
 
Vad fan hände, visst vet jag att en hel del tänkte rösta på SD, men 13 % ?? hur hände det?? Sd är nu tredje största parti i riksdagen, det är ett parti som inte vill ha invandrare i Sverige och då menar de ju och jag citerar nu Åkersson "de med fel….eeh jag menar mörk hudfärg", så jag tror ju allvarligt att de struntar i om några Tyskar eller Danskar vandra in i Sverige men några från ja jag vet inte kanske Turkiet går ju inte för sig, de vill heller inte att homosexuella ska få gifta sig, 18 veckor ska bli 12 veckor enligt deras abort lag. Hörde till och med en kompis säga att de inte vill att kvinnor ska få rösta, läste en artikel om att de vill att kvinnor inte ska jobba, vad handlar det om??
Behöver jag ens fortsätta?? det är ju helt självklart att ALLT detta är FEL!!!
 
Jag vill ha ett Sverige där alla är välkomna, alla får chansen att starta ett liv, alla får älska vem man vill, där med gifta sig med vem man vill, alla ska få rösta, alla ska få chans till ett jobba även vi kvinnor!
 
Ett land värt att älska och som älskar en tillbaka. klyschigt men det får det va.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej