kjol ellos / jacta beyond retro / top had jag gjort / choker KJ store / halsband fick jag när jag var liten / diadem ? / solbrillor beyond retro /
 
Har varit ute och fixat lite  på morgonen, eller förmiddagen sen gick jag in och duschade innan fikat. Efter fikat tog Petter och jag ner utemöblerna från balkongen, sen gick jag in och bytte om till "rediga" kläder, lockade även håret och tog på mig ett diadem. Har inte haft det på mig på jag vet inte hur länge.
 
bilderna på långt håll ville verkligen inte bli skarpa/fokus på mig idag, så vi får stå ut med dessa. Passade även på att ta kort med solbrillorna på idag, då solen var framme, men den försvann så klart efter en bild, men ändå. Det är bilder som dessa som gör att man vekligen känner att man inte vill ha glasögon och känner att man är fianre utan.
 
Egentligen skulle bästa Emilia kommit hem till mig vid tre tiden, men hon skickade ett sms till mig på morgonen och sa att hon fått 39 tradig feber, så förstår ju att hon inte kunde komma. I morgon skulle jag se fina Amanda men hon hade fått jobb för dagen så hon kunde inte längre. Vilket jag också förstår. Men hade verkligen sett fram emot att se dem båda nu på lovet och så blir det inte så, men har i alla fall två Halloween fester att se fram emot nu på fredag och lördag. 
 

Liknande inlägg

3 kommentarer

Ina♡

02 Nov 2014 10:50

Åh va fint, älskar håret!♡

Robex Lundgren

02 Nov 2014 10:52

snyggt hår

Julia Müller-Sandvik

02 Nov 2014 10:54

Det blev jättefint med lockarna :D

Kommentera

Publiceras ej