skor Dr Martens / byxor np´z konfektion / baddräkt kappahl / kavaj ävrd / kappa har jag gjort (till kollektionen) / halsband H&M / örhängen glitter (nya) / sjal mammas / 
 
Snodde mammas gosiga sjal idga, så himla fin. Hittar aldrig någon jag vill ha, så lånar mammas hela tiden, eller när jag väl har en på mig. 
 
Har annars idag haft svenska, bildteori det går framåt med min valfilm nu måste jag säga. Himla kul, trodde jag inte skulle fatta nånting alls när det kom till att klippa i allt jag filmat, men det har gått bra än så länge. Inan formen som jag har sist, så gick jag ut för att ta några kort då det blir mörkt ganska tidigt nu för tiden. Så efter nån minut kommer Moa ut och undrar hur det går. Så slutar ju med att hon tar kort i dag med. Men himla fina blir de när hon tar så klagar inte!
 
Gick till bussen med Alex , satt sedan och kollad på One tree hill på bussen, började se på det i söndags.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej