GHAAA JAG HAR KÖRKORT!!!
 
Jag har ju då tagit körkort idag, är sä jävla glad att det är sjukt!!
 
Efter att skrivit upp en tre gånger, första hade jag 2 fel för mycket, andra gången klarade jag det, men tiden på två månader gick ut så jag fick skriva om det förra veckan. 
När jag körde upp första gången: gick det helt ok tills de sista 5 minuterna då jag missade en hastighets skyllt innan en rondell när jag kom från motorvägen så blev fortkörning, missade även en högerregel en gång. Andra gången: var allt jätte dåligt, det var som jag hade kört ca 5 gånger i hela mitt liv typ ... Tredje gången: du gjorde allt bra utom när du skulle svänga vänster. Fjärde gången: du gjorde allt bra utom när du stannat vid en korsning eller innan du skulle ut på stora vägen, när jag såg att du viste du kunde åka så tog det lite för lång tid, menat med kankse 10-20 sekunder..
 
Men idag då jävlar, körde upp denna gången i vetlanda efter att ha bytt dit för två veckorsedan eller om det var tre. När jag hade min första körlektion i vetlanda sa hon prakatiskt taget att jag var klar, boka upp en dubbel lektion en vecka innan du kör upp så lär vi känna bilen här och vägarna lite. Ta en så tidig tid du kan.
 
Så jobbigt att ta körkort? ja. Speciellt när man är jävligt nervös av sig, bli nervös när vi hade glosförhör i skolan haha har det inte lätt jag.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej