Efter lunchen gick vi vidare mot Colosseum och gick då förbi detta 
Ännu en nästan hel familje bild :Petter, mamma och pappa
Bästa mamma och pappa
Efter att vi gått runt på den jätte stora byggnaden ovan så gick vi förbi en gatuartist som gjorde spraymålningar 
ca 50 meter från gatuartisten såg vi detta
pappa
En bild till av Petter på mig och min nya favorit skjorta
Här har vi då fantastiska Colosseum som jag tror alla har hört talas om
Mamma, jag och pappa
MIn supergoda efterrätt (panacotta med blåbär)
Min otroligt charmiga bror och jag
Sist men inte minst pappa och mamma
En bild från vår sista dag i Rom, tagen av mig ca 20 meter från Hotellet.
Från planet på hemvägen sken solen och vi kunde se Alperna
 
De sista bilderna från resan till Rom.De tre sista är då från söndagen och hem resan och alla andra från vår lördags eftermiddag och kväll. 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej