skor vagabond / byxor bikbok ( MK & A Olsen ) / skjorta second hand (Rom) / halsband glitter / jacka har jag gjort / 
 
Har haft svenska, med vår svenska lärare och hans jätte gulliga dotter. Idag samlade vi även in mobilerna i en låda, alla blev helt tills sig. Jag tyckte väl det mest var jobbigt för jag ville kolla klockan.
På bild teorin så fortsatte vi med att rita bilder till lite punkter, ex att man inte ska grilla på balkongen osv. När jag äntligen kommit på något som är min stil och funkar för mig (tagit tre lektioner, fö rjag har rita till olika "meningar" och olika förslag till de olika) så typ sågas den. Jag blev typ ledsen och väldigt arg, för han börjar rita upp nått som jag kan göra, men jhan gjorde så i våras också till en uppgift, där vi skulle rita med vår egna stil. Så vet inet vad jag ska göra nu...
 
Annars så skiner ju solen idag och det känns ju himla bra faktiskt. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej