jeans np´z konfektion / kofta gina tricot / skor Dr Martens / skjorta second hand (ny) / örhängen second hand / kappa har jag gjort (till kollektionen) / sjal lindex /
 
Har idag haft ca 10 minuters svenska lektion, då det är massa nior som kollar runt så skulle de ha vårt klass rum så vi var klassrumslösa. Vi valde bara vilken bok vi ville läsa sen fick vi gå och göra lite vad vi ville. Efter maten så åkte vi ner mot norrtull för att ha bildteori och sist form. Jag blev idag klär med min ljuslyckta. 
 
Nu har man fått lite mat i magen och sitter i sängen och lyssnar på musik.
Denna skjorta är lungt ett av mina bästa köp, lika nöjd med denna som den jag har haft sen åtta tror jag, men den är ju lite liten nu. Men efetr som det är den jag har haft med långa armar så har jag ahft den på i alla fall. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej