Fina Elisabeth och Miranda
här har vi ju födelsedags barnet sjäv, (blev 18 år i fredags)
Simon, Henrik, Erik och Peter
Bror min var ju också där
Efter maten blev det lite spel ande som innefattade en hel del stötar
Erik och Danne (vet inte riktigt va de försöker göra??) 
Jag och Elisabeth
Danne och Petter hade ett lite Momen och höll händer och skrattde
Min hatt vandrade runt mellan en hel del människor denna kväll
Simons fin fina present som Miranda hade med sig
Peter tog äran av den och fick en stor kram av lycka  
Jag och bror min, vi är lika normala som vanligt, göra grimaser och annat fint.
Sen samlades alla för att sjunga för Simon
 
Såhär såg min lörda kväll på ett ungefär ut, fina människor, sång, mat osv sen mot halv elva elva spårade dte lite men annars så var det en sjukt rolig kväll !!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej