Kjol new yorker (ny, rea plagg) / top monki / skor till : mammas gamla sandaler /
 
Torsdag och jag har haft på mig skräp kläder på morgonen då jag fixade det sist på balkongen, sen hoppade jag in i duschen och tog sedan på mig en av mina gosigaste tröjor lagom till fikat. Efter fikat tänkte jag attd et var väl på tiden att man klädde på sig riktiga kläder. Blev detta linne och byxor då det regnade. 
 
Hjälpte mamma på altanen en stund, satte mig i sängen och kollade lite på datorn, solen började skina så bytte om till denna kjolen, som jag köpte när jag var i stan med Erika. 
Nu har man ätit middag och en av mina cupcakes som jag gjorde igår.
 
Färgade håret i går kväll som ni antagligen ser, skulle bli mörkbrunt... håller ju inte med riktigt om detta. Då mitt hår är svart nu, men bleks väl lite i solen, hoppas jag i alla fall.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej