klänning har jag gjort / sandaler mammas gamla / örhängen mammas /
 
Sov till fikat (typ 12.00), efter fikat klädde jag på mig ett linnne och cyckelbyxor, gick upp på balkongen och hade skurborsten och vattenslangen i högsta hugg. Var där uppe och skrubbade och öste på med vattnet lite då och då, sjöng med till låtar från min spotify,tills det blev lite eftermiddags fika. Började även åska då, så mamma och Petter sprang runt i hela huset och drog ur kontakter. 
 
Efter fikat fortsatte jag med skrubbandet, vi har inte värdens lättaste räcke att skrubba heller, då det är massa krumelurer överallt. Men bra blev det. Tog hela dagen men ändå. Har även hunnit ätat lite middag, och spolat av mig lite. Åskan försvann för en timma sedan kanske, så har ju inte kunnat sätta mig vid datorn förrens nu.
 
( Gjorde denna klänning i våras, älskar hur jag har gjort med insnitt och på det sättet fått en väldigt bra form på den, om jag får säga det själv. Men tyget är ju det barnsligaste laget haha, såg det i källaren på skolan och tänkte att jag måste göra något med detta tyg. )

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej