jacka JC / halsduk indiska / emilkeps lindex / skjorta ullared / kimono H&M gammal / kofta cubus / skor skokanonen / leggins/byxor bikbok / 
 
Torsdag och har haft strumpbyxor under mina byxor/leggins, har även haft en till stickad kofta under jackan när jag har varit utom hus, minus grader och blåser kallt som bara den.
(Tod dessa bilder lite snabbt på en håla efter fösta lektionen, då vi har en trappa på skolans utsida så är ett perfekt ställe att ställa kameran på när man inte har någon som tar dem åt mig.)
 
Har idag kommit på att jag älskar min emilkeps, skulle kunna gå i hatt eller denna keps varje dag. 
Nu ska jag nog snart ta och äta middag, sen ska jag nog plugga lite och sen göra ingenting, vila, kolla på film.

Liknande inlägg

1 kommentarer

VERONICA

30 Jan 2014 21:42

Riktigt snygg outfit! Kram :)

Kommentera

Publiceras ej