kjol har jag gjort / skärp ärvt / skjorta beyond retro / örhängen mammas gamla / jacka second hand / skor vagabond / 
 
Har idag haft svenska, bild teori, blev faktikst klar med uppgiften. Hade en bra parti att skriva om, men jätte svårt att hitta fakta om då det var ett väldigt nytt parti och vissa frågor fick jag göra om lite så jag kunde få vettiga svar på dem. uppgiften handlar om partiernas symboler, varför de valt färgerna och utformningen osv. 
Sist hade jag form, så vi jobbade med lite lera, slutade 16.15 och jag hade läst på schemat som att vi slutade 15.15. Så fick lite hastigt och lustigt fråga bror min om han kunde hämta mig på nottebecks terminalen. Så jag slapp vänta i nån timmar på nästa buss. 
 
Moa tog några snabba bilder på mig efter skolan, utanför nordtull (där vi va de två sista lektionerna), det var ju regn uppehåll och det kunde jag ju bara inte gå misste om.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej