Jacka ärvd / skor dinsko/ byxdress har jag gjort (ny) / emilkeps lindex
 
 
Nu så har man fått lite mat i maggen sin, pasta och nån sås med räckor i eller nått. 
Annars har jag idag sprungit omkring i min egen gjorda playsuit/byxdress som jag gjorde i går kväll, ska fixa några bättre bilder på den, när den hänger på en galge, och nån riktig närbild så man verkligen ser de små söta blommorna.
Har dansat lite idag igen på morgonen, haft svenska då vi såh någon underlig film och sist desgn där jag har sytt mig en vinter jacka, var bara en söm i slutet av armen som saknades så viveka sa att jag kunde sy den hemma. Ska fixa bilder på den med, men till helgen eller nått sånt, när jag får tid.

Liknande inlägg

1 kommentarer

sökaren

20 Nov 2013 20:06

hej! jag har letat förgäves efter en sådan emil keps som du har, skulle vara värt guld om du kunde länka en länk där du köpte den(om du köpte den på internet och om den finns kvar förstås) ha en bra dag!!

Svar: Köpte den på Lindex i somras, men vet inte om de har den på hemsidan tyvärr. Men annars så får du gå till närmaste Lindex affär och kolla runt eller fråga i kassan :)Kram
Hanna

Kommentera

Publiceras ej