shorts och blom-band har jag gjort / kavaj ellos / halsband, ringar och armband blandat / top H&M (den jag hade på liseberg) / sandaler mammas/ rygga naturkompaniet / skärp ?
 
Underbart väder är det idag och så har man gjort sitt absolut sista nationella test idag, matte muntliga vart det, gick nog helt ock tror jag faktiskt, men det kommer jag väl att märka, sen har man även skrivit sitt prov i historia dock bara två av tre frågor då man kunde göra fråga ett hemma och skicka in senast på söndag. Så tänkte ta att skriva den idag om jag orkar.
Träffade även fina fina Tabita inne på H&M idag, kul att räffa henne har inte sett henne sedan kulturnatten (typ janurai/februari) och då pratades vi bara vid några minuter, så var ett bra tag sedan.
 
Nu sitter jag och slappar lite, tycker jag förkänar det. Snart blir det lite mat också.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej