skor feetfirst / strumpor H&M (herr) / byxor monki / top zara (rean) / kavaj beyond retro / örhängen H&M / väska second hand 
 
10.00 så var jag på en intervju om att vara elevassistent på en skola i frölunda. Jag hade hittat jobbet via mitt ena jobb, studentvikarie, så en av de som jobbar på det studentvikarie, var med mig under intervjun. Ooooooch jag fick det. Så himla sjukt. De pratade lite om skolan och eleven och kollade med mig hur jag kände över detta osv och sen frågade de om jag hade någon erfarenhet och jag sa att jag studerar till lärare, i slöjd, historia och religion, vikarierat på 11 förskolor, 3 lågstadier och fritids och ett högstadie innan jag började studera och de svarade med "kan du börja redan på mådag". Man bara JAAAAAAA. Så lycklig just nu, hoppas verkligen att det kommer funka och kännas bra nu. För om det gör det har jag nu jobb till jul med stor chans till förlängning. 
 
 
13.00 så kom Pippin förbi och vi snackade lite och så klippte jag honom, så nu jäklar är han snygg. Tog bilder så ni kommer få se resultatet sen, lite synd dock att ha egenltligen har lite lockigt hår, men det syns inte nu, utan kommer synas sen. Men det blev najs och han var jätte nöjd, vilket är det viktiga. 
 
Nu hänger jag hos Inez, fixar med bilder medans hon pluggar. 
 
18.00 tiden så ska jga hänga med Emma och Vidar, så bra dag idag!!!
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej