12 Januari 
 
12.50 tiden plockade Moa upp mig vid stationen, som jag ahde tagit mig till med buss, enbart för att behöva åka tillbaka till Petters lägga då jag glömmt min kamera. Hade kollat hela lägenheten så jag inte skulle glömma något, men kollade såklart inte Petters ryggsäck...men life. 
 
På vägen till Moa sen köpte vi Max, Halloumiburgare, pommes och milkshake, så gott! speciellt när frukosten blev nån rad choklad...i brist på annat. 
 
Moa och jag satt hela eftermiddagen sen och pratade, spelade en massa spel. 
jag kan ärligt säga och att Moa var extremt bra på Kinaschack, jag var alltid långt efter då jag alltid bara kör utan att tänka på alla drag utom 3 och de 3 dragen hjälper inte mig så jätte mycket. Jag var dock bättre på Kalaha, så it´s okey. 
 
Memory,  för mycket bilder att ha i huvudet
det var kaos för oss båda
I alf till en början 
 
 
<3 <3 <3 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej