skor monki / strumpor monki / byxor H&M / skjorta second hand (gammal) / kavaj second hand / örhängen present / väska markad (spanien) 
 
en typisk Hanna outfit, när jag inte orkar bry mig eller tänka vad jag ska ha på mig mer än att "grönt vore najs" och sen bara tar närmaste "ytterkavaj" över. (Bilder tagana igår, där av mitt inte orka bryr sig om mer än en outfit)
 
sov morgon
frukost vid tv:n med Stina, Axel och Björn, en frukost som varade i tills typ klockan 13.30. Bra start på söndagen helt klart. 
 
16.00 tiden blir det häng med Felix, då han har typ nyss fått ny lägga, så jag ska såklart kolla in den. Ett måste! Planen är laga mat, så en fett bra och simpel plan. Typ alla bra planer har definitivt mat i sig. På grund av att mat är typ det bästa som finns. 
 
Bra söndag helt klart. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej