skor skopunkten / byxor H&M (omgjorda av mig) / top zara / kappa monki (broderi jag) / hatt zara / skärp second hand / 
 
12.00-14.10 så hängde jag med Gabriel, en ny kompis som jag känner via Vidar och Axel, han var bland annat med på Liseberg förra helgen. 
 
sen stresstog jag lite outfitbilder innan jag skulle ha en typ intervju hemam hos mig (14.45) med 2 fett trevliga och mysiga tjejer som går på folkis och pluggade text och bild eller något i den stilen, jag och komma ihåg saker. Men vi fikade, pratade en massa om konst, vad det är för mig, hur jag uttrycker mig osv. Så kanske hamnar i deras magasin/tidning de ska göra om allt går vägen. Super kul grej! 
 
Nu äta. 
 
20.00 typ dejt grej, har lovat Stina och mig att jag inte ska dejta...så tänker kompis dejt eller bara en trevlig kväll typ. Skriver nån som verkar intressant att hen vill ses så kan man ju ses ändå tänker jag 
mode, outfit,

Liknande inlägg

1 kommentarer

^__^

10 Nov 2018 11:14

Princess Bubblegum meets the Galactic Empire.✨💛

Kommentera

Publiceras ej