or dinsko (nya) / skjorta beyond retro / klänning bikbok / jacka second hand / 
 
Såg ut lite såhär igårkväll. 
 
Idag spinger jag runt i uppkabbad ovve, alltså har jag min overall på mig som "den ska vara" istället för med skärp i midjan och överdelen hängades, ar även min student mössa på mig, ska ta med mig kameran som vanligt så hamnar väl på en bild ialf. 
 
Palnen för idag är champanjefrukost, cortegén och fest hos Oddish ikväll. 
 
Klippte mig för örvirgt i torsdags, ja jag klippte mig själv ite på kvälls kvisten, då jag hade duschat och kände, Hanna du måste fan klippa dig nu, dina toppar är fett slitna och du har inte klippt dig sedan första helgen i oktober, så kapade av hela 1,5 cm, så är lite friskare hår ialf. 
 
(tisdinställt inlägg)

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej