som vanligt ligger ju min blogg och insta ofta lite efter, ca 1,5 - 2 veckor ( på saker jag gör ex fikar), men sånt ä livet.  Här kommer i alla fall min insta under November måndag.
Först ut, en kväll med Ebba, som jag spenderade med att fira Dan lite (hennes pappa) och bara umgås med lite fina människor.
Dagen efter åkte jag tidigt på morgonen mot Stockholm med Kören min. VI såg på Kristina från Duvemåla och njöt i 4 hela timmar av denna underbara musikal.
dagen efter kom flickvännen min in och vi spatserade runt i huvudstaden, kollade på Lp- skivor, second hand kläder och fikade innan vi åkte mot Uppsala.
Dagen efter var vi i Uppsala, hotell frukost,  en Föreläsning på Universitetet, Cereperie..
jag träffade Lowe och Elias på Dellan för fika och lite pommes med dipp
Framåt helgen så sjöng jag i kyrkan och åkte direkt därefter mot Lowe hem, där det väntade en hel drös med fint folk, min pingla fyllde år, mamma några dagar senare.
när mamma firades gick jag runt i lockar, likaså på farsdag och nu i slutet av månade när Timme hade fyllt
Mammas födelsedag firades genom promenad i skogen med mig och Rizzie
och på kvällen kalasande med en liten del av släkten
dagen efter var det farsdag och vi åt fika hos farmor och farfar
tog upp båt och brygga och fick en ny liten vän
jag gick runt mest i min loppis kappa för 150 kr
åkte till Skillingaryd direkt efter jobbet i en nysydd topp, bytte om till klänningen jag skulle haft dagen efter och blev lite 60-tal till maskeraden. Tacos, lek och fina människor.
lade ut äppelkakerecept och träffade på lördagen (dagen efter maskeraden) Lowe, Moa och Elias, Dellan var vi på och beställde in pommes tallrik efter pommestallrik och Annie verkade inte tycka de var allt förkonstiga.
Tre av mina senaste outfits få jag bjuda på med, tre dagar i ganska så nyklippt hår och inget löshår.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej