Klänning har jag gjort / skor monki (gamla) / skjorta second hand / örhängen mammas gamla / jacka har jag gjort / halsduk indiska / halsband present / 
 
Efter att ha sovit till ca halv elva, då jag jag la mig ca 02.00 igår och somnade inte förrens 03.00 typ, så var jag väldigt trött. Eva och Leif va kvar jätte länge, tror mamma och pappa och de satt nere och pratade en bra stund efter jag somnat också. 
 
Så blev ingen frukost idag, eller ja lunchen blev väl min frukost också. Tog en dusch så man vaknade till lite, tog även och färgade håret lite mer rosa. Köpte samma rosa färg som jag använde på höstlovet i fredags, då jag ändå följde med Alex till H&M. Så fördelade det bara lite snabbt i håret och inte allt heller, som jag gjorde förra gången, visste ju inte om det skulle funka så ville inte slösa upp all. Men känns så himla mycket bättre med denna färgen än den väldigt starka röda. Jag gillar rött hår, men inte denna nyans, mer den jag hade förra sommaren och våren. 
 
Men nu ska jag iväg med farmor till Korsberga, Gunnel (min körledare) undrade om jag kunde vara med och sjunga lite nu första advent. Har inte varit med på övningarna men skulle vara sånger jag redan kunde så, kände varför inte. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej