byxor har jag gjort / skjorta kappahl (ny) / skärp ? / skor dinsko / jacka mammas gamla / tyg påse mammas /
 
Måndag och idag dansade jag bollywood, så sjukt kul. Visst jag kunde inte göra allt, för man blev helt förvirrad ibland, man kunde götra ben rörelsa och armrörelsarna för sig men när man la ihop det blev det helt fel. Men med lite träning går väl det också. Kul och jobbigt var det i alla fall.
 
har suttit i ca 2 timmar på Espresso house och ätit en kaka och skrivit på engelska inlämingen då jag inte han skriva på den i helgen. Men tror att den blir helt ok efter många om och men . Efter att skrivit inlämningen så gick jag iväg för att ha lite teori lektion vid klockan 18.00- 20.00. 
 
Nu så sitter jag hos kusin Stefanie och gör köttbullar..
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej