klänning har jag gjort / jacka second hand / solisar ärvda / 
 
Soligt och helt okej varme tycker jag allt, är väl en 19 grader elle rnått ute. Solen tittar ju även fram nu på eftermiddagen och det gillar jag starkt. Dock så blir dte svårare att ta bra bilder när det är soligt, om man står mitt i solen så ser man bara likblek ut och mönster och förg på kläder syns typ inte alls bara för att det är så ljust. Där för älskar jag denna platsen vid farmors hus knut. Då man får med solen på ett litet hörn även att man står typ i skugga. 
 Sista dagen i juni månad är det, skit vad tiden går fort, börjar min tredje vecka på sommarlovet. Lov och lov vet jag ju inte om det är nu när man jobbar, men det är bara denna och nästa vecka kvar så ska mitt sommar lov börja på riktigt. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej