Jeans ärvda / skärp ärvt / jacka second hand / stickad polo gina tricot / skor Dr Martens / 
 
Har idag varit på souterna från 10.00-15:40 tiden. Är helt slut i mina armar, det typ värker i dem, då jag, Madde, Ebba, Oliver, Lovisa, Andreas och 7 andra små scouter, paddlade kanot från11.30 tiden tills kolockan var 14.00 på ett ungefär. När vi då var framme vid Hörjesås så blev det matlagning som som stod på schemat, vi hade även haft en fika paus på en 30 minuter. Mot vind hade vi hela vägen fram också, så jag är bra trött i mina armar som sagt. Kul var det men jobbigt.
 
Så dagens klädsel är kläder efter väder, blåigt och lite halv regnit, så letade upp den gosigaste polon jag hade, mammas gamla jeans, som tar emot lite vind, hade även röda gummistövlar på och regnjackan nerpackad i väskan i fall.
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej