Jacka röda korset (ny) / playsuit beyond retro / skor dinsko / skjorta GK:s/Ullared / emil-keps lindex
 
Dagens klädesel blev lite hopplock av gårdagens kläder, tog bort lite och tog på mig min nya jacka som jag köpte i tidags som jag för övrigt älskar, är en militär grön jeans jacka, vem kan inte gilla en sådan? glömde så klart koftan jag plockat fram att ha under jacka så fick bli en skjorta is tället för kofta. 
Annars så tog jag som sagt en tidig buss med Josefine och Miriam, vi gick när alla andra finaisar låg och sov, då de antagligen la sig senare än vid halv tre, tre tiden.
Men gårdagen var hur grym som helst, tacos, massa massa dansande till grymma låtar som jag såklart inte kommer ihåg namnet på, prat och skratt uppe på balkongen och ner i köket, "mat-rummet". Gör jag gärna om detta. 
Nu hade jag tänkt att titta på Sweenwey Todd för första gången i mitt liv, var ju en eller två personer som hade klätt ut sig till personer från denna film, så måste ju bara se den haha

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej