skor monki / kjol och skjorta beyond retro (nya) / väska loppis / jacka zara (gammal) / örhängen monki / 
 
fest igår, så la mig runt 3.00 kanske. Det var ialf fett najs att umgås med lite Växjöbor så som min brorsa och kusin och massa annat bra folk. 
 
Vakande runt 10.00 i min brorsas säng, då han var schysst och sov på soffan med Adrian. Så han fick täcket och jag  tog istället en filt och sängen, bra deal om ni frågar mig. Nu har även de andra kommit till liv, så kanske kan lyckas få någt annat att äta nu än bilar... 
 
12.28 ska jag ta bussen mot centrum där bästa Moa ska möta mig. Så idag blir det att hänga med Moa tills tåget vid 17.05 går mor Göteborg. Så  gissar på att vi kommer snacka en massa, kanske kolla på en film och äta, lite det hon och jag brukar göra, så det kommer bli amazing. 
 
Väl framme i Göteborg är planen att umgås med Björn, oklart vad vi ska göra och om vi hackar på nått barhäng eller bara chillar hemma i lyan med kanske Stina, Axel och Alex eller nått, vi får se. Var ju ute igår så skulle vara ok med hemma kväll. Känner alltid att jag ialf vill gå ut en kväll och träffa lite folk men att det sen är ok att bara vara hemma. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej