23 September 
 
mötte jag upp, eller mer han mötte upp mig vid stationen 17.14, jag som gillar att vara i tid, var där 16.55, så istället för att få vänta 5 min blev det lite längre. Vilket gjorde att jag spontan köpte choklad, för typ mina sista pengar då jag inte hade något bättre för mig. Tydligen en grej jag gör nu för tiden...oklart. Bra grej att jag är för tidig och han sen, bra kombo, men man kan ju inte bara ha vänner som är i tid.
 
Ialf så gick vi till Palmhuset, då jag såg på google att det fortfarande var öppet till 20.00, hade fel, då google ljög för mig och inte visade att de hade gått tillbaka till den andra öppetiden...så vi gick runt utomhus, tog pauser när jag skulle knäppa dessa halvbra bilder, vilket passade honom bra, då han egentligen fortfarande va sjuk och jag med
 
Sen blev det donken, pommes, jag snodde några av honom, hade 1.04 kr på kortet (typisk dålig grej). Hamnade sen på coop innan vi tog spårvagnen hem mot honom. Hoppade av och gick in på hemköp, för vi är rimliga?? blev ialf äpplen och grädde som köptes, för äppelkräm är en najs grej att göra en söndags kväll. Men innan den gjordes blev det några avsnitt av new girl. 
 
Kort sagt en fett bra kväll och avslut på en dag som började så jäkla dåligt. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej