skor dinsko / strumpbyxor monki / klänning zaras (rea) / väska shock / hatt monki / örhängen H&KM / 
 
10.10 så gick jag lite motvilligt upp, det med att vara förkyld, hosta ch va täpt i näsan gör att jag känner mig helt förstörd på morgonen, sjukt onajs grej. Nu x-antal timmar senare känns livet mycket bättre, tack vare vila och ipren, ipren är just nu min vän då jag också såklart har mensvärk...där av en slapp klänning som är töjjbar, en hatt att få undan luggen med, dett amed att spara ut lugg...nätstrumpbyxor och midjeväska vara enbart på när jag og kort, rimligt ändå (enligt mig). 
 
hänger med Stina i soffa och vi ser just nu Alvin pch gänget efter att vi till frukost såg Föräldrar fällan, så bra film för övrigt. 
 
ikväll ska jag var med på insparken, men bara några timmar, för jobbar imorgon och måste orka gå upp.
 
 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej