skor dinsko / klänning zara / väska marknad (spannien) / kavaj second hand / solbrillor ärvda / örhängen monki / 
 
Kom hem vid typ 9.30 tiden idag, fett bra kväll igår efter mötet helt klart!!!
 
Det första jag gjorde blev att sätta på musik och diska, sen vaknade Hanna och kom ner gjorde frukost, något som jag hade tänkt göra enda sedan jag kom hem och började med disken, men tog typ 1.5 h innan jag började göra mannagryns gröt och fortsätta chilla i soffan och prata med Hanna och massa som hänt sedan vi sist sågs. Spelar ingen roll om dte är 2 dagar eller 2 månader, finns alltid en massa att prata om. 
 
Fortsatte sedan leta eftre mmin bucket hat, som jag har letat efter nu i 3 dagar. Så känner att det kommer sluta med att jag får köpa en ny, om det nu lyckas finnas en i min storlek kvar...troligtvis inte.
 
Tog även en typ vilostund och låg i sängen i en halvtimma med lugnmusik och bara chillade lite. Innan jag nu skulle äta lunch. 
 
Jobb 16.00-22.15 på ica vågmästareplatsen, bra fredag eller nått. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej