skor skopunkten / byxor H&M (gammla)  / klänning/kimono myrorna (ny) / top H&M (gammal) / jacka H&M (gammal) / örhängen H&M / 
 
Först jobb 
 
sen handla lite mat och hämta paket på coop, då jag beställde lite grejjer i fredag så som stövlarna jag plockade upp idag, en vinter kappa (då jag letade i massa second hand butiker och inte hittade någon fick det tyvärr bli att betsälla en). Jag är ju mer för att sy kläder, köpa second hand (som man såklart också kan sy om)) än att köpa nytt, men blir att jag köper nytt med. Så ifredags blev det stövlar och en kappa, borde få kappan senast fredag, vi får se, håller tummarna för det. 
 
Ätit lite, kollat på en julfilm och snart ska jag in till stan för att möta upp Stina efter jobbet. Så ska vi käka och gå på bio. Tagga lite egen tid med bästa Stina. <3
mocka, mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej