sandaler ecco / kjol second hand / skärp second hand / polo monki (gammal) / top zara / solbrillor ärvd / 
 
sov morgon till 9.00 och kom ut i vardags rummet till ett gäng som sitter och kollar in mobilerna och äter frukost. När min frukost var klar för att ätas så sattes eurovision song contest på. Jag och Stina hade inte sett det så det var ju på tiden! 
 
Har annars ätit, packa lite, då jag ska jobba på ica i falkenberg imorgon (även torsdag)...Så tar tåget ikväll, pga annars hade jag behövt ta en buss hemifrån 5.00 på morgonen då jag börjar 8.00. Så jag kommer ägna denna kväll och onsdakväll med att åka buss och tåg till falkenberg och tisdags och torsdagskväll med att åka tillbaka till göteborg. Kommer kort sagt lägga ca 11-12 timmar på att åka till och från jobbet (sammanlag).Jag har då sådan tur att familjen min känner några i Falkenberg så jag kan sova där och slitter gå upp 4.20 på morgonen för att kunna åka till jobbet. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej