13 Maj 
 
Spenderade jag min kväll (19.30  - 22.20 ) hemma hos Lina. 
 
Jag blev bjuden på hemma gjord rabarberpaj med vaniljsås till (drömmen) och prat med hennes familj, inna vi gick upp till hennes rum och bara pratade av oss. Då vi inte har pratat, alltså verkligen PRATAT på jättelänge och det var såååå bra grej. Känns bra för mig att verkligen säga vad som händer i mitt liv och hur det får mig att må, gamla grejer som bubblar upp och hur de får mig att må och verkade som hon kände det samma. 
 
Jag snabb fotade även Lina ute i trädgården runt 21 tiden, på sådär 4 minuter då kameran höll på att dö, då jag tydligen inte kollat batteriet innan jag åkte hemmifrån. 
 
Men kort sagt var det en bra och behövlig kväll för oss båda. 
 
Denna kvinna är så bra, så fin, snygg, smart, stark, talangfull, modemedveten och fantastisk. En sjuuuuukt bra vänn och älskar henne fett mycket! 
<3 <3 <3 <3 <3 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej