skor skopunkten / byxor H&M / top zara / kavaj myrorna / örhängen monki / solbrillor ärvda / skärp ärvt / 
 
utan på detta hade jag min nya fluffiga kappa, men den hamnade inte på bild tyvärr. Fick stå i regnet och fota så var inte supertaggad på att ta jätte många bilder. 
 
Jobbat och är nu supertrött efter att ha varit på bland annat universeum med en hel klass, och sen slöjd och lite annat på det. Ett lyckat recept för huvudverk och trött het. Så denna kvällen kommer bestå av att: 
ducsha
äta
hämta ett paket jag försökt hämta 2 gånger redan...men första gången glömde jag lägget och andra gången kom jag 15 min efter dte stängt då jag tänkte fel på tiden...har beställt en väska och ett par solbrillor + en sjal på secondhand.se, så från erikshjälpen, så var väldigt billigt och bra. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej