skor scorett / kjol har jag gjort (ny) / polo ärvd / nätklänning monki (gammal) / jacka H&M / örhängen gina tricot / halsband/halsring H&M (gammal) /
 
Jobbdag - 8.00-16.00
 
sitter just nu och äter och ska snart dra till järntorget. Då jag ska möta upp ett bar gäng utanför Pustervik. Ikväll så spelar närmligen Tove Styrke där och vi bokade nog biljetter för 2 månader sedan vilket känns som igår, på ett ungefär. Så har inte riktigt fattat att det är tid för detta redan. Men ska bli jätte kul, hoppas jag lyckas få någon vettig bild också. 
 
Hoppas även att bra människor, Tove Styrke och några ipren till kan hjälpa mig glömma bort min mesnvärk. Saknar den gamla goda tiden när jag inte fick mensvärk...då den är fruktansvärd. 
 
Knåpade för övrigt ihop denna kjol igårkväll, med kedjor och allt. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej