skor feetfirst / kjol second hand (omgjord) / skjorta second hand / 
 

7.50 gick jag upp och gjorde frukost och satt i soffan och kollade på sex and city, kan inte sluta kolla?!? oklart vad som är fel på mig, emn drama och mode är ju så najs. 
 
9.38 cyklade jag mot spårvagnen för att hoppa på 5:an som kom 9.49. Då jag 11 minuter senare sa hej till min dejt, en fett sprudlande och glad tjej som mötte mig med ett leende och kram. Personen som jag var på dejt med i onsdags, för övrigt. Vi gick och tog en fika på ett fik vid kungsportsplatsen, när till både spårvagn och hennes jobb. Vi satt i en överdrivet mjuk soffa, hon drack kaffe, jag juice, pratade i några timmar, innan vi insåg att vi behövde säga hej då, livet när man jobbar helg. VI reste oss, började gå, när en hand tog tag i min, jag vänder mig och möts av ett smile och x antal kyssar. Vi fortsatte mot jobb och spårvagn för att säga hej då och att vi ses snart igen, kan ha blivit några kyssar till. Sen sätter man sig på spårvagnen, sådär lite överdrivet glad, sitter och ler, njuter i solen och av musiken i öronen, det plingar till. Ett meddelande "Tack för idag" följt av några emojis, och några få meddelande senare, är jag hemma.
 
Nu blir det jobb på ica, vågmästareplatsen, 16.00-22.15, så kom och hälsa på vettja. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej