skor skopunkten / byxor zara / top (klänning) zara / kavaj second hand / örhängen monki / solbrillor ärvda / 
 
Är såklart inte crazy och går runt i dessa jackor/kavajer utan kofta under, vill bara försäkra alla om att jag är rimligare än det verkar. Har lixom strumpbyxor under byorna också för den delen. 
 
Jobbdag, så varit i skolan från 8.00-13.30 då jag har min kortaste dag på tisdagar. 
Så kom hem lite efter 14.00, förberedde maten, gick ut och tog kort i blåsten och regnet/snön --> eller som jag säger det slaskar, så som det gör när det är 4+ och det ska snöa men det inte är tillräckligt kallt för snö. 
 
Gjorde klart maten, åt för mycket mat, dog i soffan och lyssande på gammla godingar. Ikväll så kommer Björn, så planen är äta nån paj med bland annat fetaost i, om jag orkar. Vet inte varför jag var tvungen att äta så mycket mat när jag kom hem...men ärtbiffar med citron, couscous, bondbönssallad och avokadokräm var lite för gott. Skulle bar slängt i mig nån macka med skinka på istället...men livet. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej