29 Augusti 
 
den 24 beställde jag det första jag gjorde denna dag för övrigt, denna lilla vibratorn. 
 
Jag har pratat med massa kompisar som mest varit förvånade över att jag inte ägt någon och ja, jag har väl allvarligt talat varit förvånad över mig själv också. Då jag sitter och snackar sex med mina vänner konstant och har även tänkt att köpa en i ungefär 5 år. Så nu jäklar var det på tiden att det hände. 
 
Att det blev just från Smilemakers är för att jag såg förra året att Flora Wiström (en bloggerska som ni alla borde kolla in) nämna dem och de verkade himla vettiga. Så har sparat den sidan för att jag skulle komma ihåg namnet när jag väl tog tag i mitt liv. 
 
De har flera olika vibrationer och är inte överdrivet dyra heller vilket kan va bra om man inte är helt säker eller typ som jag inte har överdrivet mycket pengar på kontot. 
 
En annan sak som jag tycler är himla bra med just detta företag är att de verkligen jobbar med att få världen att inse att det är normalt och bra att onanera, det är verkligen inget att skämmas för. Vilket jag verkligen håller med om.
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej