STANNA 
 
av Flora Wiström
 
en bloggerska jag har följt i flera flera år, hon är cool, kunnig, tar fett bra foton på allt, har en najs klädstil och verkar bara vara en sjukt bra och fin människa. Hon har nu gått och skrivit en FANTASTISK JÄKLA BOK, som jag känner att ni alla borde läsa. 
 
Den handlar om en person som heter Ester, hon jobbar fett mycket, bor med en kompis och på jobbet en dag så möter Eli, som pluggar konst och målar...
 
Hon skriver så jäkla bra, beskriver vardagliga saker på ett så himla inspirerande och nyanserande sätt. Jag gillar också det faktum att hon skriver allt mer som vi faktikst pratar och tänker, hon förfinar inte Esters tankar, utan de är skrivna på ett så rimligt sett. Det som hon skriver om känns verligen som att det skulle kunna hända en människa, en vanliga människa som jag eller du. Vilket jag tycker är en så bra grej. Att jag verkligen sätter mig in i boken och kan inte sluta läsa. 
 
Hon fångar verklig upp hela grejen med att börja dejta, elelr ta steget, hur du känner, vad d tänker och undrar om den andra också känner som du.
böcker,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej