skor scorett / playsuit beyond retro (gammal) / skärp second hand / jacka wow 2018 / örhängen monki / väska shock / solbrillor ärvda / 
 
 
6.00 - 12.00 jobbat på ica kvantum sannegården, så fett nära mig, vilket jag inte klagar över. 
 
Sen drog jag till backaplan för att köpa färg, till att färga tyg i tvättmaskinen, sen kom jag hem och har jag chillat med Hanna. Hon kollad eigenom lite av kläderna jag rensat ut, vi har ätit, snackat och lys
snat på musik, haft det allmänt chill. 
 
Nu pubrunda, hinne rbara en studn dock, då jag spontanhängde med mian kära faddar från grupp ett på nån stand-up grej. Så ska bli fett kul. 
 
(hanna försökte lite övertyga mig om att inte ha färg är okej, så blev sjukt färgglös idag, men kommer ha fett mycket färg imorgon, så kompenseras det lite. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej