skor scorett / klänning beyond retro / väska shock / solbrillor ärvda / 
 
började jobbet 9.00 tiden, men såklart var min buss sen så jag kom dit 9.15, inte en bra grej. Satt på bussen och var superstressad, fick på bussen reda på att jag skulle ha bild, men när jag kommer till bildsalen är ingen där utanför, det slutar ialf med att jag får reda på att den lektionen börjar 10.10...så var lungt och jag stressade upp mig i onödan, men då jag kom typ 9, så hann jag ialf förbereda lektion med hjälp av en annan lärare som hade på känn att jag inte hunnit tänka ut något, vilket är rimligt då jag fick reda på att jag skulle ha lektionen 1 timma innan den va på ett ungefär. Sen satt jag och planerade lite, fixade med schemat och lite. 
 
Dtannade på hemvägen på hemköp och köpte ägg, smör, kokos och hårfärg, så det jag har gjort efter jobbet idag är att baka och färgahåret. 
 
Snart eller ja om kanske en timma kommer Inez hit, då blir det nog film och äta skulle jag gissa på. 
 
 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej