skor dinskor / byxor ärvda / top zara / jacka wow 2017 / örhängen H&M / väska second hand / 
 
9.50 mötte jag upp Inez i Brunnsparken, där tog vi nian mot Angered. För idag har det stått loppis och second hand på schemat. Jag fyndade i Angered ett par byxor, en kjol och en skjorta för 105 kr, fett värt känner jag ändå. Sen åkte vi in till stan och gick på weekdays loppis där hitatd ejga en midjeväska för 50 spänn och tills sist gick vi till monki där Inez hittad ene as najs kjol, hennes typ första kjol då hon aldrig nu för tiden går i kjol, men det blir dte nu ändring på. Hin hittade även en snygg t-shirt. 
 
Nu sitte rvi hemma hos mig och äetr kladdkaka och kollar på Micke och Molle.
 
Jag ska snart ta på mig ovven och dra ig inåt stan för att hänga på studs, det har varit Aspkampen, men jag körde på Inez först och sen kome rjag nu på hämtmatssittningen och efterhänget.
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej