29 September 
 
12.30 satte jag och mamma oss i bilden för att lämna av 3 tavlor, för fett längesedan typ ett halvår så tog jag ett gäng "självpoträtt" i min spegel och 3 av de bilderna har jag nu lämnat in på Virserums konsthall. Så taggad på att få se dem hänga där om en månad. 
 
När vi ändå var i Virserum så kollade vi in utställning som var uppe nu. Den var sååå bra och de stora "teckningarna" som jag typ jag står vid när mamma tog några bilder på mig, var sååå najs. Jag älskar när man har ritata/målat människor så simpelt, men att man ändå klart och tydligt kan se vad det är. 
 
Mamma är den bästa personen som finns i hela jäkla världen. 
Personen som alltid finns där 
personen som alltid lyssnar
som förstår
som är precis lika konstig och färgglad osm jag
 
<3 <3 <3 
 
familj, konst, småland,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Angelica Wåhlin

04 Oct 2018 11:04

Åh, så härligt!

Kommentera

Publiceras ej