skor dinsko / byxor H&M / skärp second hand / sjal myrorna / kavaj beyond retro / keps lindex / örhängen H&M / 
 
Kom hem 23.50 igår...pga att jag skulle byta från tåg till buss i Borås då de höll på att fixa något med järnvägen eller nått. Men Sj hade bara fixat 4 ersättningsbussar så jag och 23 pers till fick inte plats på bussarna....så då sa de att vi skulle ta 100 bussen som kom 21.42, klockan var då 21.14, men den bussen kom aldrig utan vi fick ta en som åkte 22.12 istället. Så vi alla var lite birttra på livet, men jag kom ialf hem. Har inte uppskattat min säng så mycket innan tror jag. 
 
Så sov ända till 9.30 idag
 
Sitter just nu och kollar på Moana för typ 4 gången i mitt liv, men den är bra så det är rimligt. 
Håller också på att skriva med jobbet om en intervju som förhoppningsvis sker på torsdag, vi får se. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej