ondsag 
 
16.45 och jag var hos Inez, efter att jobbat och tagit outfitbilder
 
detta är Inez ca 5 minuter innan pluggandet skulle börja
 
 
Nya planschen hängde på väggen 
så bra plats
 
 
 
Inez knäppte några på mig mitt under bloggandet 
 
 
vi åt godis 
bloggade 
läste pjäser 
lyssnade på musik 
 
 
åter fokus på plugget 
 
 
 
fick hennes nya plansch på bild 
 
 
 
 
 
Kan vi bara ta och kolla in Inez här
jag sitter i exakt samma stund i byxor och linne
medans denna brud då sitter med långbyxor, linne, kofta, stickad tröja och täcke på sig
 
Så kort sagt bra häng, som sen fortsatte hemma hos mig, när jag hade över en annan kompis på kvällen för att hänga och se på film kom ju även Inez och hängde i soffan med oss andra i huset, så en fullproppad soffa den kvällen. 
vänner,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej