Den 28 oktober 
en söndag 
klockan 14.00
 
 
 
Bjöds det i Virserums konsthall på musik
Teater och konst av ca 100 unga smålänningar 
bland annat mig 
 
 
 
 
Jag hade lyckats få med mig hela familje att kolla in detta 
 
 
då det var sjukt många konstnärer som fått lämna in konst så var det väldigt varierad konst. Allt ifrån text, till målningar till skulpturer
 
 
 
här har vi mig och mina foton
sjukaste att se dem hänga där på väggen, några foton jag lekt fram lite. 
 
Det häftigaste var ändå att en som hade hand om det kom fram till mig och efter att fått veta vilken konst som var min sa: att jag skulel kunna få ställa ut fler tavlor/foton om jag ville, då de har två hela små rum som kallas "fri-ytan" och jag skulle kunna få hänga upp i ett av dem, sååååå kul. 
Måste bara fixa mina bilder då, men vore så jäkla kul.
 
 
Fett lycklig
 
 
 
 
en jag fastnade för 
 
 
 
 
 
"kolla här"
 
 
När man lyckas fånga brorsan på bild i verkligen helt rätt ögonblick
lätt bästa bilden jag tagit på honom
 
 
 
 
 
när mamma inte riktigt hänger med på vad de andra gör
 
 
men vad gör väl det
 
 
 
De bästa <3 
 
 
pappa som inte fattade min och Petters grej om att det var lite kul att han valde en polo just till en konst grej
 
 
Tvillingarna Hultinsson 
som mest ser ut att bara känna varandra och inte var släkt över huvudtaget
 
Så fett bra söndag i småland. 
med bästa familjen 
<3 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej