9 November 
 
Förra fredag så kom dessa 2 sjukt snygga brudar hem till mig. 
 
Jag fick för några veckor sedan ett meddelande på insta från Lo, som undrade om jag skulle vilja vara med i en tidning/magasin som hon och 2 kompisar gör. De pluggar på en folkhögskola i Kungälv och ska som sista projekt göra en tidning som handlar om konst och konstnärer och dera syn på vad just konst är osv. Sjukt kul tema enligt mig ialf. 
 
Så jag hade då äran att i fredags få besök av 2 (av dessa 3) tjejer. 
 
De kom med både bullar, lussekatter och godis, så extremt bra fredag! När man får fika och bra besök. Vi satt och fikade och pratade konst och jag svarade på deras frågor så gott jag kunde. Efter intervjun så ville tog vi lite bilder och det slutade med att jag frågade om jag kunde få knäppa ett gäng bilder också. Vilket jag fick. Tack <3
 
Så är så spännd på att se slutresultatet och se vad alla andra som de intervjuar säger. Tror verkligen det kommer bli super bra!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej