sandaler ecco / playsuit beyond retro / midjeväska marknad spannien / sjal second hand / örhängen H&M / solbrillor gina tricot / 
 
denna dag alltså, döööör. 
Sitter just nu i mitt rum med huvudverk lyssnar på vinden, fågelkvitetr och Axles jazz som är på i vardagsrummet. 
 
vaknade idag av att ett av mina jobb ringde i lite panik, hen som skulle varit på ica supermarket i vallda (kungsbacka typ) behövde åka till sjukhuset, så jag var den enda som var tillgänglig. Så fick bara tacka ja och kollar bussar och tåg. 7.10 ringde de och 7.20 hade jag blivit bokad på jobbet och 8.00 åkte jag hemmifrån med buss 1. För att ta mig till dagens jobb åkte jag , buss, buss, pendeltåg och sen en buss igen. jobbade 9.30 -16.55 (fick gå 5 min tidigare så jag inte missade bussen hem, då de går var 30.e minut). Så jag har verkligen preics kommit hem, inte hunnit mer än ta kort. Det var också strul på vägen hem nämligen då det skett en olycka på bron mellan nordstan och hjalmarbrantingsplatsen/backaplan. Så var kör från nordstan till backaplan....
 
Ikväll blir det städning inför imorgon och slappa hemma. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej