Nessie 
 
 
jag och min purjolök
 
Vi njöt av att kunna göra ingenting efter ett långt och varmt möte, med stadgaändringar och medaljutdelning från Sigfridordern. Alla fick nämligen medlajer, då alla varit fett bra och hjälpt till med sittningar osv. Jag hade tappar bort min medalj från förra året, vilket resulterade i att jag behövde en ny och att jag blev straffad. Straffet var att innan jag fick min nya medalj blev jag "slagen" med en purjolök. Så den följde såklart med ut. 
 
 
Berra, Pavlov och Sulan
njöt till fullo
 
 
<3
 
 
Sonic, en snubbe man inte sett alls mycket detta år
 
 
Jag och min purjolök hamnade på en bild också.
 
 
Pavlov chillade i solen medans vi andra dog i skuggan
 
 
Sulan 
 
 
ett par brillor, purjolök och en öl 
 
 
 
hände kanske mer än en eller två gånger att Sulan "slog" någon med min purjolök eller typ klappade folk, sjukt oklart
 
 
Harambe
 
 
"kom hit"
 
 
Bluebörd och berra
 
 
ganska så jäkla bra ahde vi det!
 
 
 
Jag och en av de bästa
 
 
 
luffarschack i full gång
 
 
två babes 
 
 
Pavlov 
 
 
 
Katniss
 
 
Hanna, personen som flyttade ut 2 dagar senare, sååå sjukt att jag nu inte bor med denna människa längre. 
 
 
 
26 maj 
 
hade vi årsmöte och när det var avklarat hängde vi ute och njöt och jag och några klagade väl också som de svenskar vi över att det var sjukt varmt. Vi lyssnade på musi, drack öl, bubbel, pratade och 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej