Här kommer ett bra gäng med bilder från min lördag förra veckan som jag spenderade med en massa fina LoL6:or och P6:or. Vi hade "pyjamasparty" alla oss. 
 
Så vi började med lekar, här är det att en börjar med att klappa handen i golvet och sen är det nästas tur och dubbelklappar man så byter man håll. Om man tänker fel försvinner handen, du gör fel med ex klappar när du inte ska eller glömemr att klappa i golvet. 
 
 
Kråtenäs var fett taggad
 
 
Peeves
 
 
Har har vi pippin med ett liv borta
 
 
Medans det lektes lekar så kom finaste Vanish 
 
 
Scooby blev gravid?!? 
 
 
Peeves i super fint nyfärgat hår
 
 
Bara 2 fett fina 
 
 
 
kände att det behövdes en bild på oss 3 med väldigt färgglatt hår
 
 
pippin 
 
 
Odette
 
 
Kram<3 
 
 
Sen lades det ut massa massa kort på golvet och vi alla skulle välja ett eller två som vi kände passade oss på ett eller annat sätt
 
 
Vanish var fett fundersam, också en person som fanns där för mig denna dag (då jag inte var helt på topp)
 
 
som sagt fanns de sjukt många kort att välja mellan, så tog ett bar tag innan alla hade valt
 
 
Sen kom även folk in mitt i, som ex Padma
 
 
 
Odilia <3
 
 
Diggi kom också lite sent, så hon fick hoppa in mitt i 
 
 
Vi körde nämligen sedan en rungång av att alla fick berätta varför de valt sitt/sina kort
Vissa mer djupa än andra
 
 
 
 
Pixie 
 
 
Olympus fett fab i hatt
 
 
 
Concordia och Tic-toc (eller som hon själv skrivit det Tik-tok)
 
 
 
lek 3, bingo
 
 
 
Bara jag och en fett bar Bluebörd 
 
 
Efter lekar blev vi indelade i 2 grupper, där vi gjorde mat och fixade med deko och dukning
 
 
det gjordes bland annat massvis med fruktsallad
 
 
whoops åt chips
 
 
men fixade också deko 
 
 
med Bluebörd
 
 
 
Scooby skalade moorötter
 
 
och gjorde dippsås
 
 
Vilket blev våran förrätt
 
 
Tik-Tok och Berra
 
 
 
Berra agerade fotgraf fick en elelr två bra på mig och whoops (hade äran att låna han kimono, som då verkligen är en äkta kimono och helt amazing)
 
 
fruksallad in making
 
 
 
medans vi åt hände gyckel, alltså lekar
så som på alla sittningar
 
 
 
Pixie och Sia
 
 
här är det då Berras tur att översätta låten och säga den (inte sjunga den) och vi ska gissa låten och sjunga den, fett kul grej. 
 
 
Sen var det godis och efterrätts time och spel eller mello
 
 
den här snubben aka katniss valde att spela spel
 
 
10 Mars
 
Bra kväll, de flesta verkade ha det fett bra!
 
Jag hade ju en fett dålig helg (torsdag-söndag) så jag hade det väl sådär, men vet att om jag hade ått bra hade jag älskat detta. Så sjukt bra initiativ av de som var arrangörer!! Gör det gärna igen. 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej