skor dinsko / strumpor monki / jeans monki / skärp ärvt / stickad H&M (rean) / kavaj/jacka second hand (gammal som gatan) / örhänge gina tricot / 
 
Kallt idag med, vilket betyder stickade strumpbyxor under jeansen och långarmad tröja under den stickade. Men solen är framme så det är drömmen ialf. 
 
Sov hos Max igår efter Kåren, så kom hem imorse runt 10 tiden. Så kom hem chillade i soffan , åt lite. Har även varit produktiv och skickat mail om att jag tar studie uppehåll, sagt till CSN att jag inte ska ha pengar ialf denna terminen, diskat en massa, damsugit och plockat undan lite. Blev inget med att sy so jag tänkt, men det kan jag göra någon annan dag. 
 
Åkte också till coop och köpte mjölk, passade då på att ta kort, men det blåste ca hela tiden, så det tog 20-25 minuter att ta kort....vilket betyder, mina händer dog och bilderna jag har får duga. De när blev bra då det helt plötsligt i 4-5 minuter inte blåste så mkt men de långt ifrån, kaos. 
 
18.00 så är det tacos i scoutstugan med LoL6, de som hann. Vilket blir mys. Så måste åka lite innan 16, då det tar 45 min att åka dit och sen gå en bit. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej